fredag 7 oktober 2011

Going Home Ceremony!

JAG KLARADE DET!

I onsdags hade vi vår "Going home ceremony" där vi fick vårat certifikat att vi läst en termin här på CQU. Uppklädda från topp till tå med rockar och hattar :)
Lite lustigt att vi har ceremonin en vecka innan skolan är slut, jag har inte ens haft min sista tenta än.
Så misslyckas jag på den har jag mitt certifikat i alla fall..hehe ;) Men det är klart jag inte ska misslyckas på den. Kommer gå galant...hoppas jag.
Tror att anledningen till att vi har det denna veckan och inte nästa är för att vissa folk blir klara denna veckan och kanske åker hem då.

Det var kul i alla fall, väldigt formellt. Lite skillnad mot middagen i korridoren utanför lärarnas rum inne på media i Halmstad. Det var ju änna liten av en besvikelse. 


Fint ska det vara
Internationella gänget
Stolta ;)


Elina & Jag

Två stolta tjejer

Yees!

We did it!
Jag tar emot mitt certifikat

Inga kommentarer: