måndag 15 augusti 2011

Paket!

Blev så glad när jag gick och kollade posten idag. Jag hade fått paket från tjejerna i Lidköping :)
Ett jättefint armband (som passade perfekt) ska inviga det på lördag. Blev lite rörd när jag läste brevet jag fick. Paketet kom väldigt passande idag, det var jobbigt att komma tillbaka till skolan efter 10 dagars semester. Så det piggade upp :)

Brevet

Saknar er också!!!

Det fina armbandet :)





Och för att svara er fråga om jag kramat koalor än så måste jag tyvärr säga nej. Men däremot så hade vi turen att se vilda koalor :) Wiie!


Jag bredvid en Koala!

Sötaste jag sett!

Jag fick även mitt internationella körkort idag. Så nu kan jag köra bil lagligt om jag vill.

Mitt nya körkort :)
Kan meddela att våran semester var toppen. Vi har sett och gjort massa fantastiska saker. Men det skriver jag om senare, nu måste jag tyvärr plugga..

Puss <3

Inga kommentarer: