söndag 18 september 2011

Äntligen!

Som jag har väntat!! Förra veckan fick jag äntligen mina paket av mamma och pappa som jag väntat på så länge. Jag hade bett dom skicka ned lite saker jag behövde. Men det visade sig att dom tyckte jag behövde lite mer än vad jag sagt.
Kan lova att jag blev fruktansvärt glatt överraskad när jag öppnade mina två paket. Mamma & Pappa hade skickat med mer än vad jag hade förväntat mig, så det kändes som julafton :)

Mamma & Pappa hade skickat med tre linnen. Ett ljusgrått vanligt linne, ett mörkgrått adidas-linne och ett svart linne med ett tryck på (en tjej som tar kort). Passade perfekt alla tre! Sen fick jag en svart tunn kofta eftersom jag lyckades slarva bort min svarta kofta andra veckan jag var här. Tre söta leopardtrosor. En necessär i leopardmönster, en ring som låg i en fin ask, en namnbricka till resväskan, läppbalsam, ballerinaskor som man kan ha i väskan om man blir trött i tassarna efter en lång utekväll på krogen med alldeles för höga klackar och självklart godis :D (Fick en tutti-frutti påse också men den hade jag redan lyckats äta upp innan jag tog kortet).
Sen hade de skickat med lite annat som jag behövde men det var mindre roliga saker, ovärda att ta kort på. 

De fina kläderna och sakerna jag fick

Läppbalsam, namnbricka och ring


Dom fina trosorna
Korten som låg i paketen
Tack så himla mycket Mamma & Pappa!! Saknar er också <3 Men vi ses förhoppningsvis redan i November! Kram!

Inga kommentarer: