onsdag 14 september 2011

Slutspurt.

Nu är det bara fyra veckor kvar i skolan. Vad hände egentligen, jag har ju bara varit här en månad eller?? I alla fall känns det så, tiden går så sjukt fort här.
Tänkte att jag skulle ta en paus i mitt pluggande och uppdatera er där hemma, var ju ett tag sen jag skrev.

Just nu sitter jag och skriver en rapport till min Internet Marketing kurs, man ska marknadsföra ett online spel genom en hemsida, som ska verka som rekrytering till Australiens arme. Vi måste komma på spelet själva och beskriva hemsidans innehåll och layout, plus alla extra verktyg man vill använda sig av t.e.x Facebook, blogg osv. Tar sin lilla tid vill jag lova.

Så här ser min rapport ut hittills

Igår hade vi professorial lecture och middag här på college. Vi fick tre rätters och det delades ut stipendium till elever. Vi var tvungna att ha på oss såna där lustiga kappor, det var väl det som var det roligaste med hela eventet. Alla såg ut som Harry Potter.  Sen var ju det ett plus att dom bjöd på gratis vin också :)


Lite bilder ifrån kvällen.
Så här fina var Elina & Jag i våra kappor

Högtidligt ska det vara!
Katie & Jag under middagen
Tummen upp för en timmas föreläsning om gener...lägg märke till de övrigas entusiasm

Brodie & Jag
Nu blir det gymmet en timma innan lunch för att sen fortsätta skriva på min härliga rapport. 
Sen laddar vi för en tre timmar lång föreläsning i kväll, 17-20. Min favoritlektion, helt klart...


Kram!

Inga kommentarer: