måndag 5 september 2011

Besök!

Igår blev det bokat och klart. Den 15 oktober kommer Elin till Australien!! I en hel månad ska vi resa tillsammans. Tjohoo!!
Jag och Elin

Jag och Elina flyger från Rockhampton till Brisbane den 15 okt där vi kommer möta upp Elin.
Elina har också en kompis hemifrån som kommer ner och joinar oss.
Jag känner på mig att detta kommer bli så sjukt jävla kul och det bästa är att det är mindre än 5 veckor kvar bara. iiiih!

Men det är samtidigt med en klump i halsen jag tänker på att livet i Rockhampton snart är slut. Jag har träffat så många underbara människor den tiden jag har varit här. Jag känner redan nu att lyckas hålla tillbaka tårar när det är dags att säga hej då är inget jag ens kommer försöka med. Vill helst inte tänka på att människor som jag nu umgås med varje dag, kommer jag antagligen aldrig mer träffa....
Jag får helt enkelt se till att åka till Australien nån gång i framtiden för en reunion.
Jag är så glad att jag tog steget att resa ensam till Australien och få uppleva allt jag upplevt hittills.

Glöm inte det!

Inga kommentarer: