onsdag 31 augusti 2011

Tennis

En annan har ju gått och blivit tennisproffs! Vill inte skryta eller nåt men min smash är räääätt så jäkla bra nu. Eller åtminstone vill jag tro det iallafall.. :)

Jag och Elina har börjat spela lite tennis med Brodie & George. Kul kul är det, eftersom varken jag eller Elina har några direkta skills när det kommer till tennis så spelar vi bara för att det är kul. Inget seriöst här inte. Tror inte det skulle fungera att spela seriöst med Brodie för den delen heller, för allt han gör eller säger är oseriöst. Vilket jag tycker är väldigt roligt.

Bilder från tennisen igår kväll. Går väl inte att ta miste på vilket lag som var team No.1? ;)
Jag & Brodie
George & Elina

Brodie


In action

George

Brodie (lägg märke till kängururna i bak)



Vi hade publik i form av kängurus

Nyfikna sötingar

Redo för middag

Kängurus överallt :)
Nu ska jag skutta i väg till gymmet och försöka bli av med min "food baby" som dom säger här.
Har haft en food baby sen jag kom hit, Australien har dåligt inflytande på mina matvanor ;)

Kram till er där hemma!

Inga kommentarer: